لوله و فیتینگ پلی پروپیلن (PP)
لوله و فیتینگ پلی پروپیلن (PP)
سپتامبر 25, 2023
بست و تکیه گاه لوله هاي افقی
بست و تکیه گاه لوله های افقی
سپتامبر 30, 2023

قیمت دستشویی فرنگی دیواری

قیمت دستشویی فرنگی دیواری

قیمت دستشویی فرنگی دیواری

جهت دریافت قیمت دستشویی فرنگی دیواری با بخش فروش فروشگاه بازرگانی آردا تماس حاصل فرمایید – ارسال به سراسر کشور فروش به صورت عمده و خرده

توالت فرنگی دیواری چیست ؟

جهت خرید توالت فرنگی دیواری اطلاع از قیمت دستشویی فرنگی دیواری میتوانید با شماره  هایموجود در سایت تماس حاصل نمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.
توالت فرنگی های جدید وارد بازار شده اند که با عنوان وال هنگ نیز شناخته می‌شود این توالت فرنگی ها برعکس نسل های قدیمی توالت ها به دیوار نصب می شود و با زمین هیچ ارتباطی ندارد.

این توالت ها همچنین ظاهر مدرن لوکسی داشته و در خانه های شیک با دکوراسیون های خاص به کار میرود.
مدل های دیواری توالت فرنگی علاوه بر اینکه از لحاظ ظاهری مناسب می باشند از لحاظ بهداشتی نیز نسبت به توالت فرنگی های زمینی بهتر هستند.
فضای زیر دستشویی فرنگی دیواری آزاد هست و می توان برای تمیز کردن کف زمین و یا اطراف دستشویی را راحت انجام داد.
برای نصب توالت فرنگی دیواری باید دیوار حمام از استحکام کافی برخوردار باشد تا بتواند وزن آن را تحمل کند البته برای نصب آن از استراکچر نیز استفاده می‌کنند که علاوه بر تحمل وزن دستشویی وزن افرادی که از توالت استفاده می کنند را نیز مقاومت کند.
نصب توالت فرنگی دیواری به صورت توکار اجرا می شود به همین دلیل نیاز به یک نصاب متخصص و حرفه ای می باشد.

در توالت فرنگی دیواری حتی فلاش تانک در داخل دیوار قرار می‌گیرد و همان‌طور که می‌دانید در توالت های زمینی در نزدیک دیوار قرار گرفته و پایه و نگهداری از توالت را برعهده دارد اما در توالت فرنگی های دیواری استراکچر وظیفه نگه داشتن را برعهده دارد.

قیمت توالت فرنگی دیواری

اگر بخواهیم مقایسه ای در مورد قیمت توالت فرنگی دیواری و توالت های فرنگی معمولی داشته باشیم باید بگوییم که دستشویی فرنگی دیواری نسبتاً گرانتر می باشد.

نکته‌ای که باید مدنظر قرار دهید باید بدانید که هنگام نصب توالت فرنگی های دیواری ممکن است که برای تغییر محل لوله کشی فاضلاب نیاز به هزینه اضافی باشد بنابراین همه اینها را در نظر بگیرید.

قیمت دستشویی فرنگی دیواری

شاسی توالت فرنگی دیواری

یکی دیگر از تفاوت های این توالت ها با انواع معمولی این است که شاسی سیفون توالت دیواری بر روی دیوار می باشد.

خرید دستشویی فرنگی دیواری

اگر قصد خرید دستشویی فرنگی دارید و نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از توالت فرنگی ها برای شما مناسب است می توانید با شماره های موجود در سایت با بازرگانی آرداپایپ تماس حاصل نمایید تا مشاوران و کارشناسان شما را در جهت خرید مناسب ترین و  بهترین مدل توالت فرنگی با قیمت ارزان راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش