قیمت خرید شیر پیسوار فیلتردار
قیمت شیر پیسوار فیلتردار
اکتبر 15, 2023
بازرگانی اردا پایپ
بازرگانی آردا پایپ
اکتبر 25, 2023

شیرآلات بهداشتی ساختمان KWC

فروش شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی ساختمان KWC

درباره شرکت تولید کننده شیرآلات بهداشتی و … KWC

با پیشرفت صنایع و ابزار آلات ساختمانی ، شیر الات و استفاده از آن ها به یکی از مهمترین مصالح در ساختمان های مسکونی و غیرمسکونی تبدیل شده که بدون آن امکان سکونت در آن ها و استفاده از آب های لوله کشی آشامیدنی و غیر آشامیدنی ناممکن خواهد بود.

همچنین استفاده از شیرالت علاوه بر کارایی آن باید کیفیت بالایی داشته باشد تا سیستم لوله کشی را با مشکل روبرو نکند و نیز شیرالات باید ظاهر چشمگیری داشته باشد.

به همین دلیل شیرالات امروزی در طرح های متنوع و شکیلی تولید می شوند.

بحران الگوی مصرف آب ضرورت احداث کارخانه ای مجهز و با استاندارد های بالا را که قادر به تولید شیرهای کم مصرف با کيفيت و طراحی چشمگیر که استاندارد ملی را داشته باشد ایجاد کرد.

لذا شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران تحت لیسانس شرکت سوئیس این مهم را به انجام رسانده و کارخانه را که مجهز به ریخته گری ، ماشينکاری ، پولیش ، آبکاری و قالب سازی می باشد با انتقال تکنولوژی از و تحت لیسانس آن برند

تاریخچه شرکت KWC

در سـال ۱۳۶۳در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سـال ۱۳۸٠به بهره برداری رسانيد و محصولات خود را به بازار ایران و بین المللی عرضه کرد این امر باعث ارتقاء استاندارد ملی شیرهای ساختمانی و همچنین ارتقاء فرهنگ مصرف آب در کشور گردیده است.

امروزه ایران به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیر آلات تحت لیسانس سوئیس تبدیل شده است. شرکت در حال حاضر تولید کننده شیرآلات بهداشتی ساختمانی ، شیرآلات چشمی ، شیرآلات توکار ، شیرآلات رنگی ، شیرآلات ترموستاتیک ، و شیرآلات الکترونیکی میباشد.

  • مجهز به تکنولوژی نوری پیشرفته Advanced Light Technology
  • نور سفید یخی LED
  • مجهز به سردوش Pull-out
  • Neoperl-Cache – آبفشان
  • سوییچ روشن و خاموش LEDبا قابلیت خاموش شدن خودکار پس از  45 دقیقه
  • شلنگ Pull-out با طول بیش از ٦٠٠میلیمتر
  • علمک چرخان °٣٦٠
  • شلنگ پیسوار Ultra-flexساخت Mateu اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس - بخش فروش